SWIRL
Za značkou SWIRL stojí skupina Melitta, která...
#ShowMore#
nebere udržitelnost jen jako už samozřejmou firemní hodnotu, ale také jako příležitost k propojování. Společnými silami usilují o sjednocení ekonomických, sociálních i ekologických zájmů. Svým zákazníkům, partnerům i zaměstnancům chtějí skrze své produkty nebo know-how zprostředkovávat udržitelnost jakožto každodenní volbu pro život. Jejich hlavní moto zní: "Chceme vyrábět produkty, které dělají váš každodenní život snazší, spokojenější a čistší." Mnoho let už také podporují mezinárodní neziskové organizace a iniciativy, jako třeba Rainforest Alliance, Fairtrade, UTZ Certified nebo 4C Association (udržitelnost kávy, kakaa a čaje).Produkty jejich značky Swirl jsou synonymem kvality v oblasti vysávání, úklidu, filtrace a nakládání s odpadem. Značka je zavedená ve 40 zemích napříč Evropou a As